Друзі, ця версія сайту не оновлюється і припинить свою роботу напочатку наступного року. Всі запити будуть перенаправлятись на домен rock.ua.
Як завжди, всі зауваження і пропозиції вітаються, пишіть: info@rock.kiev.ua або в ФБ
Twitter Facebook RSS
W
W
W
.
R
O
C
K
.
K
I
E
V
.
U
A
АФИША
РОК.энциклопедия
ФОТО.банк
ОБЪЯВЛЕНИЯ
ФОРУМ
КИЕВСКИЙ РОК КЛУБ
Привет, Гость!
Статус: н/д
Возможности: 0%

Начать поиск...
Избранное
9
апреля
2018
Купить билет
Дворец Спорта
Вход: 550-1500грн.
Последнее
Экс-солистка группы Nightwish Тарья Турунен в Киеве: 10 неизвестных фактов
04.12.2017 - [новости]Tarja Turunen
Меньше месяца осталось до приезда одной из самых известных рок-див, экс-солистки группы Nightwish Тарьи Турунен. Единственное выступление голосисткой финки состоится 21 декабря в Октябрьском дворце
DASH – дебютний відео-кліп
14.11.2017 - [видео]DASH
В кліпі столичного гурту DASH (Rapcore/Hardcore) знімалися виключно шанувальники творчості гурту, а самі зйомки проходили на території арт-простору «Суспільна платформа Колізей КПІ».
Cheshires представили в Киеве «Суперминор»
12.11.2017 - [новости]Cheshires
20-го октября одесские альтернативщики Cheshires представили в киевском Mezzanine новый студийный альбом

Океан Ельзи - Без меж
[2016]
Нова платівка «Океану Ельзи» «Без меж» привернула до себе увагу критики здебільшого як суспільне явище. Мистецькі якості довгограю лишилися на периферії аналітичних публікацій. Між тим, «Без меж» може похизуватися низкою саме творчих цікавинок, на які варто звернути увагу як прихильникам «ОЕ», так і допитливим меломанам>>>
Сергій Жадан та Собаки в космосі - Пси
[2016]
Традиційно інтелектуальні, стьобні тексти які Сергій Жадан наспівує, чи вірніше начитує під бадьорий ска-панк. «Пси» - як третій сезон знайомого серіалу, якщо ви вже знайомі з їх творчістю, тоді приблизно знаєте, що почуєте>>>

Вбрання блазня для Людини в Чорному

[ 18.06.2013 ]

Blackmore's Night

Скільки себе пам’ятаю, я завжди був дуже толерантним, а часами й повним ентузіазму стосовно Blackmore’s Night попри всі закиди «трушних» рокерів в тому, що Річі остаточно опопсів. Нічого поганого в тому, що людина, яка зробила стільки для жанру, захотіла пограти щось більш спокійне і мелодійне, не бачив і не бачу. Та й взагалі, за великим рахунком, ніхто не вправі якось засуджувати того чи іншого митця. Ти або приймаєш те, що він робить, або ж ні.
До суботнього вечора концерти Блекмора і його, щоб не було, усміхненої супутниці я сприймав із задоволенням. Попередній приїзд Blackmore’s Night до Києва у 2005 році залишив лише приємні спогади. Та й кілька DVD, що вийшли з тих пір, також були виключно позитивними.

Попри годинне чекання — в цей час численні порожні місця в партері дозволили зайняти людям з балкону — сейшн почався непогано. Перші п’ять пісень, серед яких енергійна відкривалка «Locked Within The Crystal Ball», два інструментали, чудова «Under A Violet Moon» та класична «Soldier Of Fortune» обіцяли гідне продовження. Та не так сталося, як гадалося...

Всі, хто стежить за творчістю Блекмора і буває на його концертах, знає, що успіх того чи іншого виступу абсолютно залежить від настрою маестро. Цього разу Людина в Чорному, здавалось, перевершила себе позитивного: Річі обмінювався копняками з басистом, коли той лажав, сипав на голови мисливців за автографами щось на кшталт цукру (але і в жаданих закорючках не відмовляв), кепкував з публіки, танцював. Цього переліку пустощів для завжди похмурого гітариста в старі-добрі часи вистачило б щонайменше на цілий тур. Але і нині вони б сприймались абсолютно нормально, якби так поводився тільки Річі — йому дозволено все.
Насправді блазнювала половина з його музикантів. Взагалі, схоже, що Blackmore’s Night поволі перетворюються на ярмарково-балаганний акт, бо, певно, у батька гурту саме таке уявлення про те, як треба грати пост-середньовічну і неоренесансну музику. Гримаси і вокал відносно нового клавішника, що зображав Леді Гагу (!), «пластика» басиста і безперервне награне щебетання між піснями Кендіс Найт, що сипала банальними жартами, особисто мене, сильно дратували.

Не рятувала й ціла купа балад (переважно з останніх альбомів), які, навпаки, навіювали сон. До того ж, виступ сильно затягнувся і тривав близько двох годин і п’ятнадцяти хвилин. При цьому, крім «Soldier Of Fortune» не було зіграно нічогісінько ані з бузкового, ані з веселкового багажу Блекмора. Остаточно мене добила «Toast To Tomorrow», яка за словами Блекмора, що передала Кендіс, мала «українське коріння». Насправді ж це переробка всім відомої «Віновата лі я»... Чесно, якби мені хотілось послухати «весільної попсні», я б сів у автобус Київ-Косів і не взяв би із собою MP3-плеєра. На концерті Річі Блекмора це вже щось ну дуже неприродне.

Втім, ми таки побачили в його руках білий страт і почули тривале соло ближче до кінця дійства, а це вже чимало, враховуючи що Блекмору аж 68. Для такого поважного віку він виглядає, як мінімум на 48, тож вплив Кендіс Найт таки позитивний, за що їй і подякуємо. Але тільки і виключно за це.

Текст — Дмитро Антонюк
 


Фото - Сергей Рекун
© www.rock.kiev.ua

Смотреть все фото




вверх
подключайтесь: Twitter · Facebook
copyleft 2003-2018 www.rock.kiev.ua